The End

Am publicat și ce mai era lăsat în „Drafts”. Aici nu mai sînt de mult amintiri foto. Și nici criticul foto. S-a dus vremea cînd se scria despre monștrii sacri ca Andrei Pandele sau Dinu Lazăr. Se pare că nu au murit. Mă bucur pentru ei. Alții vin în urma lor, vezi Cosmin Bumbuț și alți lăutari. Între timp a apărut Instagram și Facebook s-a schimbat de cel puțin 10 ori. Vremuri istorice! Lipsește doar pantoful cu aparat foto.

Voi migra pe Dumnezeii Legiunii, o poveste mult mai de actualitate. Pînă la întregirea echipei de Critici Foto, articolele vor fi mai rare, mult mai rare.

4 gânduri despre „The End

  1. Io spune:

    Pacat…

    • Fratele lui Isus spune:

      Păcat de dumnezei? Păcat că zice de dumnezei? Păcat că face sex cu bărbați?

    • Io spune:

      Nu, pacat ca nu mai continua acest blog.

  2. Fratele lui Isus spune:

    Găsit pe net:

    Am pus o icoană a Mariei făcătoarei de dumnezei pe raft. Mă desfac la pantaloni și scot penisul afară. Mă rog de sex oral. Care e problema?
    1. Maria nu există, deci nu are cum să intervină.
    2. Maria nu aude, ceea ce cam bate la popou ideea de rugăciune.
    3. Maria se face că nu aude, ceea ce face inutile slujbele în biserică.
    4. Maria aude, dar îi e frică să intervină să nu zică lumea că e curvă.
    5. Maria ar vrea să vină, dar nu știe ce să facă pentru că pe vremea ei asta nu se făcea.

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.