GRAFFITin mai merge?

O chestie foarte drăguță: Revista GRAFFITin. Făcută de niște oameni care fac efortul să se documenteze. Impresionant.

Singurul comentariu: ar fi drăguț, dacă se distribuie gratuit să fie și o legătură directă spre un loc de unde se poate descărca PDFul, fie chiar și unul cu rezoluție scăzută pentru grafice. Scribd, ca și facebook, este o grădină închisă. Am avut posibilitatea să descarc a doua revistă cu ce am eu instalat aici, dar nu și prima.

Un gând despre „GRAFFITin mai merge?

  1. Brodie spune:

    Mulțumesc.
    Dar, ar fi drăguț să pună pdf-urile undeva.
    *
    Înainte să deschid am crezut că e flash și știu că voi ăștia cu FSF’u aveți probleme cu imaginile colorate în mișcare. Nu te enerva, glumesc, Gnash e superrr, merge și pe lynx parcă!
    Glumeam și eu.

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

