Poveștile unei nații de căcat (românii)

Deunăzi am avut o discuție minunată cu un rromân adevărat. El crede că Pache Poenaru a inventat stiloul și Niculae Paulescu insulina. Probabil crede și în Isus și Moș Crăciun. Ce am eu cu fericirea lui? Nimic. Poate să creadă în ce vrea el. Doar că el, ca și alți români, nu se oprește aici. Numai că nu își scoate carnețelul ca să îmi explice cîți bani ar fi făcut rromânii dacă lui Nicolae Paulescu i s-ar fi atribuit abuziv patentul pentru o substanță pe care nu a fost în stare să o descopere.

Povestea dezgustătoare merge cam așa. Rromânia ar fi făcut bani de pe un patent privat al unui individ care nu a dat românilor nimic, dar și-a luat posturi, laborator, șa de la stat. Remarcabil!

Pe partea cealaltă, cei doi canadieni au vîndut patentul pentru un dolar canadian. A fost vîndut și nu donat pentru ca nimeni să nu intervină ulterior. Pentru ei a fost faima și gîndul că mulți oameni au trăit. Oameni care puteau să fie homosexuali, negrii, evrei, țigani, femei emanicipate, pe scurt toată lumea pe care Nicolae Paulescu nu s-a sfiit să o vrea moartă.

Etichetat ,

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

