Meșteșugarul de tip român

La bibliotecă mă plimbam printre rafturi.

În zona „practice” văd un album mare și colorat. Ce să fie? Manual de reparații prin casă. Fă–ți–o singur, cum zice americanul.

Mă uit la poze. Stoc. Mai vechi. Dinainte de era digitală. De pe cînd stocul însemna ceva. Imaginile sînt în serii. Sînt făcute cu cap. Utile. Nu în spiritul: ce crezi Gicule că se vinde bine pe
iStock?

Pe la jumătatea volumului: să–mi cadă cartea din mînă! Ce e soro? Auzi? Eu nu am văzut meșter român să execute bine procedurile astea. Și nu e carte de ucenici. E pentru amatorii de duminică cu prea mult timp liber.

Acum, pentru școli mai avansate, discrepanțele sînt proporțional mai mari. Țară de căcat! Oameni pe măsură. Vreau să mă mut. Cred că mă voi duce la Vladimir în Cipru. Acolo e plajă și proștii sînt la nivel de prof univ din România.

Etichetat

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

