Istoria unei mărci

Valorificarea unei mărci. Mă repet. Armani era un croitor de costume bărbătești. Poate îi plăceau ouăle și de aia știa să le pună în valoare din croiala reverului. Nu știu. Dar cum hainele de gală arată altfel pe model american față de cele europene, la fel Armani se distanța de ceilalți. Astăzi cred că au uitat de pasta de dinți. Și nu m–ar mira să văd cubul de supă cu pui Armani care te face să te simți în blugi ca–ntr–un costum Armani.

Anunțuri

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: