Profitul comporației

Corporația cîștigă din suferință. Restul e propagandă. Mie mi–a luat considerabil de mult timp să pricep că deși ambalajul diferă, vaginul se simte la fel. Ba mai rău, că sînt variații. E invariabil. Rămîne tehnica. Și tehnica e zero fără comunicare. Și comunicarea e inutilă fără armonie. Căci dacă tu vrei ceva și celălalt vrea altceva s–a cam dus fantezia. Morala: dacă turcu’ ar fi mulțumit cu mustăcioasa lui, mult prea slabă sau prea grasă pentru idealul lui de frumusețe, dar atît de compatibilă și ar lucra ce ar vrea el, dar undeva unde ajunge pe jos și ar mînca ca la mama acasă la birtul din capătul străzii unde s–ar întîlni cu toți prietenii, păi unde pana mea mai e profitul în asta? Asta aveau și acum două sute de ani. Și erau săraci lipiți.

Anunțuri

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: