Rick Wakeman și a sa biografie

Uite, eu nu mă omor după rockul progresiv. Dar am oameni în jur care numai asta ascultă. Mi–a pus unul în cutia poștală biografia lui Rick Wakeman. Și a fost o lectură reconfortantă. Omul nu mănîncă rahat și e pus pe povestit întîmplări ieșite din comun din viața lui și nu ce a făcut. Nu scrie de ONGurile lui, mai degrabă scrie cum au golit ei de două ori toate rezervele de alcool dintr–un avion cu ocazia unui singur drum. Dar omul a mers în Uniunea Sovietică în ’70 și ’80 de mai multe ori. O scrie pentru aventurile cu contrabanda de Moscova nu ca declarație politică. A fost în Cuba. Că și Bojan–Porojan a fost. Vorbește altfel. A fost în Polonia de dinainte de deschidere. Asta caut și în ai noștrii. Că vecinii băteau la ușă că le curge apa din tavan și Trestioreanu sau Kiraly sau cineva le–a zis că să facă ce vor în baie că are de găsit combinația ideală de culori pentru afișul vernisajului de peste o lună.

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

