Atenție cînd descui gura

De cîteva zile, hai săptămîni, am avut o schimbare destul de dramatică de opinie. Mă interesează acum aproape exclusiv aspectul uman. Ceea ce în standardele românești se cheamă „atac la persoană”. Prefer un ciorditor necitit care își iubește copiii, decît un rafinat care își chinuie vecinii. Pentru tentația freudiană: nu am probleme cu vecinii. Ăsta este doar un exemplu. Am dubii serioase legate de prezența rafinamentului în România. Bleah. Mi–a plăcut ideea cu Opus Murivale. Dar după aia am auzit–o pe autoare vorbind.

Un gând despre „Atenție cînd descui gura

  1. 4in1 spune:

    Vine la fix după o conversație cu Mania Akbari.

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

