De ce ar fi orice obligatoriu?

Locul de muncă trebuie să fie un rău necesar zice. De ce? De ce trebuie să existe un loc de muncă? Nu pot spune că am muncit în timpul liceului. Dar în facultate am făcut asta în paralel cu nemersul la cursuri. Se și putea asta. Astăzi e mai rău. Dar în liceu aveam cu cine să plec de la cursuri. În facultate nu. Alegere personală pînă la urmă. Dar de la finalizarea facultății și pînă acum am avut mai mulți ani fără ocupație. Am călătorit. Pentru că am vrut. Am mers pînă acolo încît să fac o școală de vară într–o țară estică pe care nu o vizitasem niciodată și am bombănit că a trebuit să îmi plătesc transportul și o mică sumă pentru cazare. Dar astea sînt alegerile mele.

De ce trebuie să te lege o slujbă? Cum rămîne cu dezvoltarea ta personală, sufletească? Ca să ai lucruri. Lucruri după care să îți pară rău. Care să te coste să le transporți. Și, peste ani, să nu știi unde să le mai pui. Nu–ți sugerez să–ți dai demisia. Din cele scrise îți place acolo. Te coafează. Dar mi–ar place să–ți lărgești perspectiva. Să devină un ferm EU vreau asta ACUM în loc de un plăpînd „se poate și mai rău”.

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

