Șeful și dSLRul

Un șef la o slujbă nelegată de fotografie avea aparat bengos, dSLR. și m–a–ntrebat dacă al meu e rapid, fiind de la firma concurentă. i–am zis ce aș fi zis și acum: pentru mine este de ajuns de rapid. dar atunci nu înțelegeam întrebarea. părea neîncrezător. i–am dat aparatul: fă ce vrei. se pare că pe ăștia cu gentuță pentru aparat îi bulversează dacă nu pui aparatul pe un piedestal. el nu știa că la o săptămînă de cînd l–am luat i l–am lăsat o după–amiază băiatului de la laboratorul foto care vroia și el un dSLR. îl știam doar din vedere, îmi mai imprimase de cîteva ori pozele. oricum, subiectul poveștii a purces la testarea aparatului. mi l–a pus surprinzător de rapid pentru un produs al unei alte companii decît cea căreia îi jurase credință și a pus degetul pe declanșator și a rămas să asculte cadența. după un minut s–a declarat mulțumit și m–a asigurat că e demn de încredere, chiar dacă e de la ăia.

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

