Tulbureala din capul ăstora

Aud un banc: nu–știu–cine, o fata, un român și un ungur. Stai o clipă! O fată, un român și un ungur? Dacă nu te jenează înșiruirea, probabil și tu ai problema celui care vroia să îmi zică bancul ăla.

Eu? Am zis pas și m–am dus mai departe.

Un gând despre „Tulbureala din capul ăstora

  1. aimeelittle spune:

    România, printr-un pub cu un cunoscut și nevasta.

    Ne spune ăsta că are o iubită și că îi place mult de ea. Inimioare, inimioare.
    Nevasta trage din țigară și cere detalii.
    El spune că e fată cuminte.
    Nevasta pauză, se blochează un pic.
    E ascultătoare.
    Simt cum îi crește pulsul, mă uit la ea să vad dacă tremură vreo venă. Mă pregătesc să o plachez.
    Dă exemplu băiatu, ca orice om fin. Când el vorbește și ea mănâncă, ea se oprește din mâncat ca să-l asculte.
    Nevasta respiră adânc, foarte adânc, cred că tocmai revenea din comă. Îi spune ceva. Intervin și-i spun să tacă că s-ar putea să-l bată și eu nu mă bag.
    Omu se uită tâmp la mine și întreabă:

    „S-a supărat? De ce… nu înțeleg, ce am zis?”

    Nu a înțeles niciodată de ce. Și nu, nu e cincizeci de tonuri of gri.

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

