Despre Lomography de bine

La insistențele unui bun amic am reexaminat Lomography. Și într–adevăr, într–o lume a contabililor, este o soluție validă. Pe cînd un inginer producea un design, căuta să–l facă în serie și punea un preț cît credea el de cuviință Lomography nu își avea locul. Rebut de dragul rebutului. Ciudat.

Mă rog, nu scriu inginer în sensul unui dobitoc cu diplomă de Politehnică în buzunar. Ci inginer în sensul că și–a bătut capul cu aspectele tehnice. La fel ca atunci cînd scriu contabil nu mă refer la omul care are o ocupație, ci la orice prostovan care calculează în bugete.

Ca mișcare de piață este excelentă.

Apoi, Vladimir C avea dreptate: sînt și efecte secundare. În era în care doar digitalul mai are bugete de publicitate, Lomography a generat un nou val de interesați de metodele convenționale de obținere a hîrtie cu fotografie pe ea. Poate au acele probleme de care ziceam cu lipsa creativității și că e camera care face poza nu ei. Poate e doar delirul meu. Dar aceștia imping piața care va mai trece un hop pentru cei care vor să vadă cum era.

Etichetat

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

