Minune fără Adobe Photoshop, doar cu lumînare

Dovada foto că ortodoxia e tare!

Dovada textuală e și mai tare. Canonul ortodox NU necesită rebotezarea catolicilor. La fel și catehismul. Dar ce te faci cu foamea popii? Una plătești să–ți citească nește acatiste, alta e să facă tot circul de botez. Dar ce te faci cu foamea de atenție a talibanilor? Fără botez, cum tocmești pozar de botez? Nu te faci de rușine?

2 gânduri despre „Minune fără Adobe Photoshop, doar cu lumînare

  1. Brodie spune:

    Pentru cine ai scris asta? Oamenii care frecventează pridvorul nu au treabă cu amintirifoto. Articolul este sub orice critică. Pentru tine ca să-ți confirmi anumite lucruri? Ar fi ciudat să ai nevoie de confirmare la asta.
    Ca mic articol umoristic este excelent, eu m-am distrat. Dar mă întreb what’s next, http://www.paranormal.ro?

    Am să zic o treabă foarte superficială, dar cine are în descrierea blogului cuvântul pridvor merită un șut în cur. Pridvor? Pridvor???

    Sunt doar curios. În mod evident fiind la tine pe blog publici fix ce vrei.

    • Criticul Foto spune:

      Nici eu nu am treabă cu fundamentaliștii. Dar e foarte interesantă prezența minunilor chiar și în 2013. Pe principiul pîinilor și peștilor, eu aș putea face o scamatorie cu un pahar de apă și un praf alb nevinovat să transform apa de izvor în apă de mare. Trebuie doar să mai lucrez la înțelesurile mistice ale transformării. Sudoarea lui Hristos?

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

