Semantica vandalismului

Vandalism este un termen abuziv prin concepție. Nu doar este lipsit de respect față de o anumită populație, dar le și pune în cîrcă niște chestii pe care le făceau toți. Termenul a apărut post revoluția franceză pentru a se face referire la distrugerea bisericilor și mănăstirilor. El face referință la finalul apoteotic al Sfîntului Imperiu Roman de Apus și intrarea vandalilor în Roma. Nu erau primii. Nu erau ultimii. Dar ei au fost aleși pentru crearea termenului.

4 gânduri despre „Semantica vandalismului

  1. Alex Revnic spune:

    Salve… Ma intriga foarte mult articolul si subiectul lui… te rog, poti sa il detaliezi un pic – ma intereseaza, ma ocup de graffiti si cautam o explicatie exact la termenul vandal/vandalism. Intrarea vandalilor in Roma imi este cunoscuta, dar despre aparitie termenului post revolutia franceza, mi-ar folosi niste surse… Multumesc.

    • Criticul Foto spune:

      Pana mea! Articolul e vechi. O să mă uit după agenda în care îmi făcusem niște însemnări.

    • Criticul Foto spune:

      Surpriză. Ai încercat Wikipedia în engleză pentru «vandalism»?

    • Alexandru Revnic spune:

      hah… Nuuu… Da’ cel mai greu e sa te gandesti sa faci cel mai facil lucru ca sa iti atingi scopul…

      Multumesc, toate cele bune…

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

