Îndemn la pseudonime

O să am o serie despre biserică și cîinii vagabonzi de pază la ușa templului: legionarii.

Cei care scrieți deobicei sub nume propriu sau pseudonim cunoscut asociat cu un nume de buletin, alegeți–vă alt nume. Pentru că ăștia nu se joacă. O zice popa de foc și pucioasă și probabil mulți au avut orgasme cînd au auzit de Napalm, dar aia e de ochii lumii. Sînt litiganți pînă mai sus de zeul lor. Dacă există ceva dincolo de Curtea Supremă a Trinității, ei vor fi acolo să depună plîngere.

Iar cîinii lor sînt bestii care nu au probleme să provoace asociația romilor de peste drum și după aia să meargă să depună plîngere la poliție dacă își iau bătaie. Sînt canaliile care în anii ’80 făceau raiduri de pedepsire a homosexualilor în locurile de întîlnire. Oricum nu știau cine e cine. Dar erau ei siguri că acolo sînt numai homosexuali. Și cînd sînt 6 la 1 sînt curajoși nevoie mare. Și foarte violenți. Au fost în ’90 debusolați. Acum se reorganizează. Bărbat machiat noaptea în club, sigur trebuie să se intereseze cîte unul ras în cap și cu ceafa numai colaci de grăsime. Nu a citit filosofie, dar știe că e rău. Liderii lor fac un învățător ratat de școală de fundul țării, Horia Sima, să pară inteligent și cult. Deci, nu vă jucați cu focul.

Un gând despre „Îndemn la pseudonime

  1. Eugeniu Carada spune:

    Chiar nu e de glumă. Am pățit-o și eu, cu un „profesor universitar doctor” a cărui homofobie am îndrăznit să o sancționez de pe profilul de Facebook. M-am trezit cu numele, universitatea și blogul publicate într-un context nu tocmai măgulitor.

    Mâine, poimâine mă trezesc mușcat de vreun maidanez când ies pe poarta facultății.

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

