Cartea cea nouă la mîna a doua

Ura!

Mi–a venit cartea! Toma’ din X! 49 de cenți. Poșta a fost mai mult. Mult mai mult. Dar am și vrut cartea să vină mai repede și nu cînd ajunge amicu’ A să o trimită cu celelalte cărți.

E o carte despre care nu știam mare lucru. Văzusem o referință și atît. Și e ditamai volumul. 600 de pagini și copertă cartonată. Credeam că e o cutie în plic.

Îmi scria Vladimir că ar fi nevoie să le aduci cultura la pat bolnăvicioșilor ăstora. La fel îmi amintesc și de boema de pe Motoare în București. Era frumos acolo. Găseai loc mereu și puteai să vii cu băutura de acasă. Totul era să nu fie vreo corporație care să închirieze spațiul pentru a–și da cu cul amploaiații. În zilele alea bohema bucureșteană cerșea pentru țigări, pentru băutură, mai rar pentru păpică. Niciodată nu a venit la mine șmecherul ăla punk care cerea bani pentru un album de artă. Poare nici nu a existat. Teoretizez eu că ar fi putut să existe, dar nu a făcut niciodată cererea în prezența mea.

Așa că: marș! Dacă vroiai cultură înseamnă că o ai deja. Și atunci nu ție mă adresez.

Etichetat

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

