Oare ajuți pe cineva dînd informația degeaba?

Și începusem un articol despre proiecte fotografice cu deținuți și închisori. Mi–am dat seama că tagma de orașul punct ro a lui Andrei Bârsan și Dinu Lazăr o să își dea cu părerea intelectual și o să prefere să meargă prin locuri unde toți sînt morți de mult ca să pară sigur. Iar eu îi voi fi dat deja lui Cosmin Bumbuț și ai săi 7 nopți material de karaoke pentru următorii 20 de ani. Nah! Mai bine să muncească singuri. L–am șters.

Etichetat

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

