Nu trebuie demonstrație, asta este pentru circ (4)

Dacă cultura lor înaltă (cultură e peste tot!) nu se pupă cu a ta? Deja în manipulare nu vreau să intru că lungim extrem discuţia.

Dacă tu, sau oricare, nu poți diferenția un Philip-Lorca diCorcia de un absolvent al parașutelor de la Unarte. Sau dacă stai să te gîndești care e un Robert Doisneau și care e Ken Rockwell între 2 poze – crezi că demonstrația e ceea ce-ți lipsește?

Eu am nevoie şi de demostraţie pentru a îmi forma o părere cu privire la cineva. Sunt mai idiot de fel, nu pot lua de bun ce spune unu doar pentru că mi-o spune. Evident, nu voi lua ca Biblie nicio demonstraţie, dar e ceva în plus. Contează şi experienţa anterioară, experienţa directă (presupunând posibilitatea experienţei nemediate) şi argumentul tău şi al lui X etc. Voi considera tot, inclusiv de la limitele limbajului la limitele epistemologice.

Nu. Ai nevoie de televizor. De băgat în seamă. De alint. De gîdilat la ego. Toți oamenii o au. Cînd nu ai bazele demonstrația îți pare ridicolă. Și cînd le ai îți pare redundantă. Iar ca să faci o combinație să zici că e demonstrație și să faci educație, atunci eu pariez că vei pierde la ambele.

Să îi zic unuia că e idiot, evident că nu voi simţi nevoia să o demostrez. Ar fi culmea, e o lume liberă, nu? :)

Toți am fost intoxicați de mici cu bășini și bălării de către oameni și profesori incompetenți. Bineînțeles că poți să dai peste situația în care tipul ăla mare, cu tricoul cu mușchi și pielea epilată ca picioarele de damă ca să se vadă tatuajele este victima agresiunii unei babe cu mutră nevinovată, dar cu geantă cu marginile de fier. Dar te asigur că dacă petreci puțin timp în preajmă, înainte să ridici barda, că iți va fi destul de clar cine agresează pe cine.

Demonstrație? Asta este pentru politicieni care riscă să nu se aleagă și o audiență prea puturoasă ca să schimbe canalul, sau, Doamne Ferește! să iasă afară la o baie sub lumina lunii.

morpheus nu-mi pasă prea mult de identitatea criticului. Dar mă amuză aştia care au erecţii când au impresia că au aflat cine e. Evident, am momente când sunt curios, de ce să fiu ipocrit să spun că nu, dar mi-e indiferent. Poate mai bine să nu ştim, e bun şi misterul la ceva, ca la femei, nu? :) Trecând peste altele care poate ar schimba puţin modul cum percep acest blog.

La cel mai mic semn și au tăbărît pe Radu Drăgan. Crezi că ar mai fi fost Criticul Foto azi dacă avea și o poză atașată?

Etichetat

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

