Peter Voinescu (11)

francisc vaida spunea…

de cele mai multe ori la intrebarea test …

3 FOTOGRAFI ROMINI …raspunsul este invariabil …

-..pai eu nu am venit la scoala sa invat istorie …iar de aia nu ma intereseaza…!

-io,eo sau ma rog eu vreau sa traiesc si sa simt fotografia si sa invat glam …glamour cu trairi nu setari de digital !evident sunt si exceptii care vor si doresc sa invete …!

..cit despre cursuri sa spuna cei care au terminat cursurile de la cppc sau CLASA de FOTOGRAFIE de la Dalles ce se face si ce nu se face

24 ianuarie 2011, 22:24

Ce le știe Feri de la Uzinele Dalles. S-o recunoaște cretin pe site-ul propriu, s-o da el modest în public, dar uite cum le știe! Si complet detașat. El ar putea oricînd să îi numească pe cei trei: Dinu Lazăr, Andrei Pandele și Feri Vaida.

fotografu spunea…

„Si pentru lipsa asta sigur nu-s de vina nici eu si nici cei de-o generatie cu mine :)”

Sigur, e de vina sfantu duh, mamitza aglaia si mioritza si mesteru manole, impreuna.

25 ianuarie 2011, 07:17

Atenție, Dinu Lazăr nu face aici un mea culpa. Se ia de prostălăul care i-a lustruit hemoroizii. De ce? De oftică! Pentru că nu poate, din cauza burții, să se oglindească în ei.

sidecenu spunea…

”Nici o fapta buna nu trebuie sa ramina nepedepsita. Angoase, ceva?

O demolare de arhitect arhicunoscut arhiplictisit?”

Vad ca mai “contati” pe mine, maitre ! Cata onoare.

Poate si reamintiti ceva, de buna calitate, demolat de « sinistra persoana ».

Altfel nu am – si nu am avut decat cuvinte de lauda, atat pentru doamna Loffler, fie-i tarana usoara, cat si pentru acei care fac cunoscute realizari ale inaintasilor nostri.

Nu si ale profitorilor acelor timpuri.

Poate ca si d-l Maican avea merite. De fapt, asta e sigur.

Dar imi amintesc perfect colectia in 25 exemplare :

Din activitatea tov.Prim Secretar NC, avand 50 mariri color 30×40.

Si nu cred ca mareai 3 dintre ele daca erau ale matale. Bun, pe bani, desigur.

Cu drag, AP

Ca sa nu semnez AAA…

25 ianuarie 2011, 11:40

fotografu spunea…

Etichetat ,

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

