Instabilitatea în relații

Majoritatea ăstora care tot trec de pe un aparat pe altul (vezi labele comunismului gen Pandele si Lazăr, că pe restul i-au cam ingropat) oricum mai bine faceau altceva. Dacă vrei să faci ceva nu prea ai timp de căutat care aparat îți vine mai pe dreapta și cum naiba să faci să mai înveți prost încă o tehnică – căci deși developarea digitală a fost făcută să mimeze developarea analogică, de cînd digitalul este rege a început să se piardă această compatibilitate.

Deci găsiți repede un aparat care are ceva care să vă placă. Și neapărat și cu posibilitatea de manual – nu se știe niciodată cînd o să vă intereseze. Și rămîneți la aparatul ăla la bine și la rău pînă cînd moartea vă va despărți. La aparatele mai recente sfîrșitul survine mai rapid așa că nu e cazul să grăbiți schimbarea.

Etichetat ,

2 gânduri despre „Instabilitatea în relații

  1. Imi trebuie un aparat foto. Si probabil c-am sa primesc unul de Craciun.
    Ma pricep la poze foarte bine in sensul ca una din 12 iese binisor. Ok, exagerez.
    Imi trebuie un aparat care sa aiba un pret decent nu unul capitalist-dement. Sa nu fie atat de sensibil daca mana se misca putin cand pozezi. Sa aiba ceva megapixeli. Si sa fie usurel. Pentru vacante
    Daca am noroc gasesc ceva la reducere pe e bay dupa sarbatori………Sau chiar inainte…..la Saturn
    Cineva din familie are un Canon Ixus 105 si ma gandeam sa-mi cumpar si eu.
    Dar niste sugestii din partea ta ar fi mai mult decat binevenite
    Thanks

    • Criticul Foto spune:

      Imi trebuie un aparat foto. Si probabil c-am sa primesc unul de Craciun.

      A! Păi e sigur că Moș Crăciun o să știe foarte bine ce îți trebuie, doar e un personaj ajutat de o armată de piticuți în haine verzi. Eu zic că bate orice fabrică de piticuți gălbejiți din Asia.

      Ma pricep la poze foarte bine in sensul ca una din 12 iese binisor. Ok, exagerez.

      Aici îmi pun problema de înțelesurile mistice ale fotografiei. Fotografia este, în general, folosită ca un suport facil pentru amintiri. De–a lungul anilor eu am ajuns să consider că uitarea este o binecuvîntare, deci mă feresc de suporturile de stocare precise. Dar asta nu înseamnă că fiecare ar trebui să adere la acest sistem de gîndire.

      M–ar ajuta mult dacă mi–ai scrie (poți să îmi semnalezi să nu public comentariul) ce anume te nemulțumește la pozele tale actuale. Cei mai mulți din afara sferei creației strict artistice suferă, mai înainte de altele, cînd aparatul nu reușește să facă focus pe ceea ce vroiau. Sau poate de faptul că imaginea apare, în general, mai încețoșată și ar dori–o mai bine conturată. Alții vor culoare mai multă, mai intensă, unii mergînd pînă acolo încît să își depășească cele mai dramatice amintiri ajungînd la niște extreme dubioase. Ce te face să crezi că nu ar fi bune?

      Imi trebuie un aparat care sa aiba un pret decent nu unul capitalist-dement. Sa nu fie atat de sensibil daca mana se misca putin cand pozezi. Sa aiba ceva megapixeli. Si sa fie usurel. Pentru vacante

      Pentru 10/15cm 2Mpx este de ajuns. 3Mpx e deja exces. Pentru pus pe ecran 1Mpx este bine – faci fundaluri bune.

      Ușor rămîne la latitudinea ta, o dată ce îl încerci în vre–un magazin. Iar mișcatul e problemă de prea puțină lumină de cele mai multe ori. Orice aparat cu comandă manuală se pune pe 1/60s și se vede ce iese. Dacă tot iese mișcat trebuie viteză mai mare, să zicem 1/125s.

      Daca am noroc gasesc ceva la reducere pe e bay dupa sarbatori………Sau chiar inainte…..la Saturn

      Dacă ți–ar fi plăcut lego Radu Drăgan are o propunere interesantă. Nu ajută foarte mult la amintiri de vacanță, dar poate să fie foarte amuzant. Problema e că e pe film și asta poate să fie o bătaie de cap suplimentară.

      Cineva din familie are un Canon Ixus 105 si ma gandeam sa-mi cumpar si eu.

      Diferența între alea mari și alea mici este că ambele îndeasă cei 12Mpx pe suprafețe diferite. Fiind electrice, au problema că, cu cît e mai mic rezervorul de electroni (pixelul) cu atît e mai ușor să se verse din în cele din jur. Adică e contează mult ce te nemulțumește la fotografiile pe care le faci.

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

