Ce presupune să ai o afacere în fotografie?

Un filmuleț interesant pe Youtube despre ce înseamnă să ai un studio. Bineînțeles este o reclamă, un infomercial.

Ce e și mai interesant:

  • Aici puteți vedea cum ar trebui să arate o prezentare cu sau fără Microsoft Powerpoint.
  • Aici puteți vedea ce înseamnă o prezentare, mă refer doar la partea de animatie, făcută de un designer. România produce căcat și îl etichetează drept artă în virtutea unei diplome de stat.
  • Aici puteți auzi cum ar trebui să sune o prezentare. Actorii români au voce tremurîndă și în produsul finit.
  • Deși profesioniștii rodați spun că întîi dezvolți un stil, intri pe piață timid și abia apoi îți pui problema să treci la asta, prea mulți amatori cu vise deșarte înseamnă o bună piață, dacă nu pentru idei măcar pentru reclamă. În final, Internetul rămîne ceea ce este: un junkyard unde se pot găsi de toate, rareori ce ai nevoie, dar de ajuns cît să cumperi ceva.
  • Fiind un produs american scopul final nu este educarea ci vînzarea. Așa că erori s-au strecurat. Una din ele este că se pleacă de la presupunerea că așa pot fi ajutați amatorii să își formeze o idee mai clară despre ce înseamnă să treci la profesionist. Dar, mai apoi se dă formula de calcul: se dau facturile de peste an și se împart la numărul de zile lucrătoare. Amatorul nu are facturile de peste an. Puteți să mai găsiți și alte erori?
Etichetat

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: