Prezentare Bayazid

Cum nu sînt așa secretos într–ale identității cum este Criticul voi da o minibiografie:

Bayazid Bastami, n. București în 1977, tată iranian, mamă româncă.

Îi place:

  • Gentile Bellini în pictură,
  • Eli Reed în fotografie,
  • John Cassavetes în regie,
  • Noam Chomsky în activism politic,
  • Léo Delibes în muzică,
  • pînă la urmă măcar unul în fiecare domeniu.

Și poate fi contactat la Bayazid.Bastami@aol.com

Am și poză de profil de cînd am fost pe meleagurile unde s–a născut tata. Vroiam să vă pot oferi o pagină completă de Facebook, dar, cînd mi–am amintit de cît timp petrec unii prieteni ca să își ude grădina virtuală și să mai planteze două tufe, am zis mai bine nu.

Pe mine m–au învățat la școală că antiteza e foarte bună pentru a face prezentarea personajelor și cum, altă școală nu mai am cum să fac, îi voi da dreptate.

Față de Criticul Foto, eu NU:

  • am făcut fotografie pe bani;
  • am făcut fotografie pe la evenimentele prietenilor;
  • abia am început să studiez arta mai serios;
  • am (încă) o atitudine blazată față de ceea ce se poate face sau nu într–un domeniu;
  • am păreri bine definite și mă răzgîndesc cam des;
  • prefer să scriu de alții, ci doar de mine.
  • îi vreau de prieteni pe amicii lui, ci vreau oameni care vor să facă ceva altceva decît bani și faimă. Caut oameni care să vrea să se depașească pe sine ca omeni.

Motiv pentru care o să public:

  • filmulețe amuzante;
  • comentarii din punctul meu de vedere;
  • niște posibile campanii pentru organizarea fotografiei pe plan local.

Ca și Criticului, îmi place să citesc. Așa că dacă aveți documentații, manuale, etc. vreau și eu!

Criticul Foto m–a lăsat aici articole pentru doi ani cred, dar cum scrie la sfîrșitul articolului cu Tudor Platon (hi hi, am ajuns să–l citesc în avant premieră) o vreme o să se implice mai puțin. Văd că vin multe comentarii și acestea sînt de mai multe tipuri: injurioase, private, pe de lături, etc. Vă rog, pe cît posibil, să îmi scrieți din care categorie face parte comentariul dvs. Eu, în schimb, nu sînt interesat de nume și persoane. Prefer să discut despre ce s–ar putea face mai mult decît despre ce ar fi bine să se facă sau ce se face acum.

Etichetat

2 gânduri despre „Prezentare Bayazid

  1. unCetatean spune:

    …. iar pe tatal tau il chema Tayfur

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

