Piața muncii la fotoreporteri (10)

Daniel Ștefănescu:

Totuşi, eu sunt un caz norocos în ceea ce priveşte relaţia cu trustul Adevărul. Spun …norocos pentru că sunt tânăr, nu am o casă de întreţinut, familie, sau prea multe responsabilităţi. Am asistat îndeaproape la cazul Cristianei Mitroi, al lui Marius Coman (pe care eu l-am inlocuit), dar şi al Mariei Lazăr (tot fost fotoreporter la Adevărul). Cea din urmă a fost dată afară doar pentru că a devenit membru MediaSind. Totodată, mulţi alţii au fost concediaţi sau fortaţi să-şi dea demisia cu aceleaşi acţiuni abuzive.

Cam așa se perpetuează sistemul instalat de bălării precum Dinu Lazăr. Unul care nu mai rezistă este înlocuit de altul care e gata să mănince rahat, ba chiar, ca în cazul lui Daniel va merge la conducere să ceară o lingură mai mare.

Etichetat

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

