Tupeul de femeie de serviciu devenită șefă de intreprindere

Cam așa s-ar rezuma tupeul lui Lazăr. Parcurgînd paginile alea de preluări de pe alte site-uri, apar și poze din portofoliul sublimului. Mi-am amintit de expoziția de acum cîteva luni cu fotografii de Iaru. Iaru este caracterizat scriitor. Dar el se semnează simplu și fără titluri. Pe partea cealaltă maestrul orb este fotografu punct ro, maniacul foto și așa mai departe. Pozar zice el… dar după 30 de ani portretele lui sînt seci și prost cadrate, ale lui Iaru sînt calde și bine tăiate. Oare cum se poate asta? Faceți și voi socoteala.

 

Etichetat

2 gânduri despre „Tupeul de femeie de serviciu devenită șefă de intreprindere

  1. Eu? spune:

    Si-a scos broscoiul si aprecierile de pe site, ca primea doar „foarte slab” si cate un „interesant” de la ceva distrusa care saliveaza pe banii ei in ceea ce ei numesc universitatea dalles. Acolo unde si Paul Radu Mircescu ala de a vandut de 9ooo de euro poze – bine ca le-a dat pentru orfani, sau asa ceva … ceea ce e de laudat – dar se vede ca „boierul” dinu l-a invatat pe Mircea Radu sa faca poze – m-am spart cand am vazut cum a scos-o pe Esca si pe alti celebri de la Bwcale.

  2. Gigi Duru spune:

    Nu-i bai, groparii la Dalles vor sapa cat de curand in alta parte groapa fotografiei romanesti.

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

