Lazăr și culorile (2)

Zice Lazăr vis-a-vis de cel care l-a comentat că nu înțelege ce-i aia tipăritură deși el e agent Epson cu coroniță:

Daca el stie altceva, sa ne spuna, sa ne dixtram acilea, sa ridem, ca avem nevoie.

Las’ că ți-am zis eu. Pe pariu că deși e la ceva timp după tot pe ale tale le ții?

Daca el baga la printat cemeica sa ne arate si noua niste opere de arta, portofoliul ala cemeica

Așa. Ca să trîmbițezi cum găsești tu ponoase imaginare cum faci la toți care te demască în prostia ta. .

Sa mai zica si de alte ineptii pe care le-as fi zis, si sa iasa cu nume si prenume la interval daca are cohones, sa ma corectez pe viitor, poate mai am o sansa, cine stie.

Nu ai. Aștepti veșnica pomenire, dar pînă atunci să te mai pupe unii în fund că pînă acum pe mulți pupași și tu.

Etichetat

2 gânduri despre „Lazăr și culorile (2)

  1. Mesesan spune:

    cemeica=CMYK ? Asta o spune/scrie un profesor de Universitate Dalles? Si Dan Diaconescu, inainte sa il scot din grila de programe a micului televizor prafuit parca scria/vorbea mai romaneste decat domnul profesor.
    Eu m-am lasat de cititul blogului domnului profesor de ceva vreme – ca totusi se sterge pe picioare cu limba romana – si ma zgaraie pe creieri – la fotografie nu am dreptul sa ma exprim, ca eu sunt amator – eu pot doar sa vad si sa compar cu niste repere ale mele – nu cu mine insumi – nu imi permit. Inteleg daca ar fi dislexic, ca si prietenul nostru comun – aia e o mica disfunctie – dar sa fii agramat – e o problema de care nu isi da seama si vad ca persevereaza.

    • Criticul Foto spune:

      Îmi pare așa rău că a fost rasă conversația gurului de pe cafeneaua.com.
      Ar fi fost atît de valoroasă comparația broscoiului devenit Albă ca Zăpada, cum înfierează el companiile făcătoare de aparatură foto de al căror posterior și-a suturat limba să fie sigur că nu ratează pișcoturile de la vreo lansare. Ar fi fost drăguț de suprapus idealurile traduse din articolele străine peste cariera de succes.

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

