Sincerul Alin Popescu

Alin Popescu este singurul din tagma F64/Nikoniștii la care am ajuns și care să fie sincer. Are aceeași minte și abordare cu foto-magazin, are aceleași griji și dileme, dar faptul că încă se simte amator îi dă posibilitatea să nu explice lucrurile din ceața gîndirii ca la Moiceanu sau Pandele ci să relateze din aventurile sale. După ce a testat un obiectiv de 85mm:

Initial am zis ca e de vina obiectivul, dar pana la urma de vina eram si eu. Si vina mea a fost ca nu am pus niciodata mana pe un obiectiv cu deschidere asa de mare si cu focala destul de lunguta ca sa stiu cum sa ma descurc in situatiile acelea extreme. Mi-am facut si singur de lucru, pentru ca mi-am propus (mai mult de nervi) sa lucrez cu el numai la 1.4.

Omul a zis-o ca de vină era el.

Etichetat

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.