Reacții la cazul Onișor (2)

De pe blogul anterior mai pescuim:

Gelu Lupaş: Făcătura anului. Fixpix credibilitate. De acuma o să-l vedem în tot felul de jurii. Dar măcar e bine că ştim ce consursuri să evităm? Mulţam Ufo. Acuma mă-ntreb dacă Andrei Pandele a bănuit ceva şi ce caută şi anul ăsta în juriu pentru că numai girează credibilitate unui concurs… incredibil!

Oamenii care au nevoie să gîndească alții pentru ei. Dar dacă se poate să o facă la fel cu domnu’ Oscar, adică se le-o dea încet cît să se prindă și blînd cît să creadă că ar fi ideea lor. Deh, dar nu sînt mai presus. Și eu cînd l-am văzut pe Dinu Lazăr pe beciucletă am crezut că e o broască țestoasă. Cînd l-am văzut din față mi-am dat seama că m-am înșelat, broasca nu are cocoașă și pe burtă!

Altă țață:

Ana Poenariu: Poate s-a nascut noaptea domnu Onisor! fara lampa in casa…altfel nu-mi explic de ce isi doreste mereu pe negru!

Nu maică, place negru mult la țoape și omul (după cum a dovedit-o) vrea să reușească. Doar atît. Așa-i țață Ană că nu erau așa multe dume și ironii pe cînd a luat poza, sau măgaru’ a hecherit internetu’ și a șters comentariile ostile?

Și un pretins Bumbuț:

Cosmin Bumbut: Io cred ca Sigheti e de vina. Putea sa-i schimbe categoria, fashion, de exemplu si sa pastreze premiul pe fond negru.

Singurul comentariu de bun simț.

Altul:

Egyed Ufó Zoltán: Onișor a respectat regulamentul concursului, dar n-a respectat regulile de bază ale eticii fotojurnalistice.

Serios, care? Aia în care azi se publică și mîine se omite dezmințirea? Aia în care se publică și corecțiile sînt într-un articol care, eventual, nu e pus nici măcar în aceeași categorie cu originalul? Aia în care dacă e atît de gogonată ca e de pușcăie atunci alegem pe dna Maria, 62 de ani, pensionară care ne relatează? Cîți ani aveti maică? 8 ani și deja fotografi?!? Atunci putem concluziona voluptos ca Zîna Măseluță i-a dat lui Onișor premiul și că pe spatele diplomei erau niste pictograme egiptene care spuneau ca cine ia premiul o să sfîrșască cu pozele vîndute fără drept de autor.

 

Etichetat ,

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

