Dinu Lazăr intră în clubul Criticului Foto

Am citit și tot citit despre Dinu Lazăr. Și are unele calități despre care am scris deja. Dar totuși ridicat în slăvi? Nu mă interesează cursul lui de începători și văd că ai săi cursanți ies calificați în transcris EXIF-ul de la fiecare poză și pregătiți să poarte discuții semi-docte și ne-documentate despre senzori din aparate digitale.

Așa că am mers și am încercat să îi parcurg blog-ul de la o dată arbitrară și ce am găsit m-a îngrozit. Pe lîngă foarte multă reclamă, un jurnal de ciclist în București și unele fotografii prost decupate care voi presupune că îi aparțin fiind nesemnate… cam nimic.

Etichetat

Zi–mi de bine, sau exprimă–te după pofta inimii.

